بیماری زونا در چشم Options

Wiki Article

«داعش خراسان» چه کسانی هستند و چرا به سالن کنسرت مسکو حمله کردند؟

لیستی از مراقبت‌های مهم و حیاتی

● زونا با کهیرها که خارش دارند و بر روی پوست ایجاد می‌شوند یکسان نیست. کهیر معمولاً در اثر واکنش آلرژیک به دارو، غذا یا چیزی در محیط ایجاد می‌شود.

وولکر تورک، بلندپایه‌ترین مقام حقوق بشری سازمان ملل متحد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفت که اسرائیل مقصر این وضع است و این گزینه‌ای «باورپذیر» است که اسرائیل قحطی را همچون سلاحی در جنگ غزه به کار گرفته است.

● افراد مسن مبتلا به زونا نسبت به جمعیت عمومی بیشتر احتمال دارد عوارضی از جمله بثورات گسترده‌تر و عفونت‌های باکتریایی ناشی از تاول‌های باز را تجربه کنند.

● ویروس واریسلا زوستر زمانی پخش می‌شود که فردی با تاول تراوش کننده تماس پیدا کند. اگر تاول‌ها پوشیده شده باشند یا دلمه ایجاد شده باشد، مسری نیست.

مادرش گفت: «دخترم نمی‌تواند حرکت کند. او کم خون است، همیشه در خواب است و هیچ چیز مغذی برای خوردن وجود ندارد.»

فرد به هر بیماری زونا سرایت کننده است علتی مانند سرطان، دارو یا بیماری مزمن دارای سیستم ایمنی ضعیفی باشند.

● پزشکان معمولاً با بررسی بثورات و تاول‌ها زونا را تشخیص می‌دهند. همچنین سؤالاتی در مورد سابقه پزشکی‌تان می‌پرسند.

دانش‌آموز محجبه در فرانسه به خاطر تهمت دروغ به مدیر مدرسه تحت پیگرد قرار می‌گیرد

در حالت کلی درمان قطعی برای بیماری زونا وجود ندارد، اما پزشک با توجه به وضعیت بیمار و تشخیص خود روش‌هایی برای کاهش علائم و دوره عفونت برای بیمار تجویز می‌کند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنم.

سلام خسته نباشید من چندین سال پیش روی رانم یه همچین تاولی درومد همه گفتن تبخاله و قطع شد ولی الان یه مدت هست که هر یک ماه یکبار یا روی ران یا در باسن یا روی مقعد همچین تاول هایی میزنم میتونه زونا باشه؟؟؟ایا خطرناکه؟؟؟؟

قفسه سینه، گردن، پیشانی و پایین کمر قسمت‌هایی از بدن هستند که عصب حسی آنها بیشتر درگیر بیماری زونا می‌شود و افراد مختلف در هر سنی ممکن است در یکی از این قسمت‌های بدن خود دچار علائم زونا شوند. با افزایش سن، احتمال به وجود آمدن زونا در قسمت پیشانی یا در محدوده عصب چشمی (افتالمیک) افزایش پیدا می‌کند.

به زونا مبتلا نمی‌شوید، اما اگر قبلاً به آن مبتلا نشده‌اید، ممکن است به آبله مرغان مبتلا شوید.

Report this wiki page